برسی بازی Lollipop Chainsaw

برسی بازی Lollipop Chainsaw

برسی بازی Lollipop Chainsaw
بازی دخترانه ی Lollipop Chainsaw  که استودیو  Grasshopper Manufacture بعد از 3 سال ساخت بعد از ساخت Dead rising 2  توانست جایزه مولتی گرایل را بدست آورد.شرکت ساخت این فیلم بردران وارنر(Warner Bros. Interactive Entertainment) بودن و شرکت Kadokawa Games سرمایه گزاری کرده است.

کارگردان این بازی یعنی آقای Ikeda tomo گفته است امسال فکر نکنم جایزه ببریم ولی از لحاظ موستیقی شاید ما جایزه بگیریم چون ما خیلی رو موزیک  کار کردیم آقای   Akira Yamaoka و Jimmy Urine موستیقی بازی را برعهده گرفتن که 5 سال پشت سره هم جایزه گرفتن. نقش اول این بازی دختری هست به نام NekoshowguN  که وجود خارجی دارد که خوده نویسنده آقای James Gunn این شخصیت را پیدا کرده است. موتور بازی از سری Unreal Engine 3 ساخته شده است.سبک بازی Single-player است تهیه کننده بازی آقای Goichi Suda است که در ساخت Shodow of Damned  به آقای سودا 51 خیلی کمک کرده است.

برسی بازی Lollipop Chainsaw
داستان بازی دختری با یونیفرم در زمین بسکتبال در حال رقصیدن است با آب نبات چوبی .او با خانواده خود دعوا می کند و مدرسه نمی‎رود در همان موقع  یکی از همکلاسی هایش که از آفرقا بر گشته بود بیماری گرفته باعث آلودگی تمام مدرسه شده و در بیرون شهر سرایت می‎کند، دنیا متعول می‎شود .ساعت 12ظهر است و آن دختر هنوز خوابیده بود و از خواب بلند می‎شود و این وظیفه را در خود دید تا زامبی‎ها رو بکشد. در این بازی محیط عجیب و  قریبی  وجود دارد . در این بازی دشمن  معروف به راک زامبی و ارباب رول هست.که ما در مرحله آخر با او میجنگیم. شما در این بازی با اره برقی سره و گردن را هک و بریده این گیم پلی شبیه Suda51 می باشد.این بازی قهرمان ندارد.
برسی بازی Lollipop Chainsaw


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: نقد و برسی
[ پنج شنبه 29 اسفند 1392 ] [ 14:36 ] [ علی امیدی ]
[ ]